محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

محمدهانی جون

محمدهانی بزرگ شده ماشاءا...

1396/7/13 22:12
نویسنده : مامان و بابا
202 بازدید
اشتراک گذاری

قبول دارم.مامان معصومه تازگیا مطلب نمیگذاره تو وبت.آخه نوشتن این همه کار بامزه خب وقت میخواد.اما از امروز دیگه سعی می کنم وبلاگتو بروز کنم.

امسال مهد میبرمت تا برای سال آینده که پیش دبستانی میشی آمادگی پیدا کنی.یه عکس فعلا میذارم از رفتنت به مهد.خدا راشکر دیگه بهونه نمیگیری و از ساعت 8 یا گاهی 9 میری مهد و 11.5 میرم دنبالت.

راستی یه نی نی جدید به جمع خانواده مامانی اینا اضافه شده.هانا خانم دختر خاله محبوبه

اینم یه عکس از محرم سال 96

دوست دارم یه دنیا

 

پسندها (4)

نظرات (1)

محمدصالح جون،گُلِ گُلا
19 آبان 96 12:42
آقا شدی ماشالله.....
واقعا دلم تنگ شده بود واست...
موفق باشی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام مامان محمدصالح جون اتفاقا دیشب ذکر خیر هنرمندی ها و خلاقیت های شما تو تربیت بچه بود...