محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

محمدهانی جون

لحظه های ناب با آقا محمدهانی

1397/7/13 23:22
نویسنده : مامان و بابا
188 بازدید
اشتراک گذاری

روزی هنگامی که فرزندانمان بزرگ شوند ، فضای منزل مان خالی از نقاشی های کودکانه خواهدشد ؛ دیگر اثری از شکلک های خندان بر روی دیوارهای خانه، حک کردن اسامی بر روی پارچه ی دسته ی مبل ها و طرح های لرزان انگشتی بر روی شیشه های بخار گرفته ی پنجره های خانه، وجودنخواهد داشت.روزی هنگامی که فرزندانمان بزرگ شوند دیگر اثری از هسته های میوه ها در زیر تخت ها وجود نخواهدداشت.
درآن روز می توانيم برای خود غذاهای بخارپز یا پیاز سرخ شده به جای ساندویچ هات داگ یا همبرگر درست کنیم .می توانیم زیر نور شمع غذا بخوریم بدون آنکه نگران دعوای فرزندان مان برای فوت کردن شمع ها باشیم .

روزی هنگامی که فرزندانمان بزرگ شوند زندگی مان متفاوت خواهد شد.
آنها آشیانه مان را ترک خواهند کرد و خانه مان آرام ، ساکت ، خالی و تنها خواهد شد.
در آن زمان است که به جای چشم انتظاری برای فرارسیدن «روزی» ؛ دیروزها را مرور خواهیم کرد.
یعنی در آن روزها ؛ دلتنگ امروزمان خواهیم شد .
پس قدر لحظه لحظه هاى امروزمان را بدانيم و از خانواده خود لذت ببرید .چون همیشه ما جوان و تنومند نیستیم .

متن از دکتر هلاکویی

واقعا هر لحظه که میگذره آدم هم دوست داره لحظه بعد بیاد هم لحظه قبل تکرار بشه و من عاشق الان یکی یه دونه پسرم هستم و با دیدن گذشته تو دلم قند آب میکنن.همه شیرینن.دوست دارم هم این لحظه ها هم گذشته ات با هم کنار هم باشن...خیلی دوست دارم خیلی... امروز اولین باری بود که ۲۴ ساعت دور از من بودی...و تو این ۲۴ ساعت فهمیدم چقدر بهت وابسته ام و چقدر دوست دارم...

با عزیزجون و آقاجون رفتید ویلای باغبهادران.خاله و دایی و دختر دایی بابا هم رفته بودن و شما به عشق پارمیس مهربون رفتی و خیلی بهت خوش گذشته بود.خدا راشکر...بی انتها میخواهمت

اینم یه عکس از کیف پیش دبستانیت که تو پست قبل آماده نبود که بگذارم😍😍

 

پسندها (1)

نظرات (0)