محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

محمدهانی جون

عاشقتم

1397/7/27 16:57
نویسنده : مامان و بابا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امسال از پیش دبستانی محمدهانی جونم خیلی راضی ام با اینکه اول ساله و هنوز کارای اصلی رو شروع نکردن اما همین که تلویزیون تو پیش دبستانی جایگاهی نداره و سالن بازی هفته ای یکباره یعنی دارن وقت میگذارن برای بچه ها و من واقعا خوشحالم... البته کلا شخصیت من اینطوریه که هیچ وقت کار و زحمت کسی رو زیر سوال نمیبرم و حتی اگه اون کار کم باشه خودمو مدیون میدونم و شاکرم و خیلی هم بابت این اخلاقم آسیب دیدم اما بازم دوست ندارم کار کسی که برای من زحمت کشیده هرچند کوچک بی منت بمونه.از جلسات اول سالشون هم مشخصه که خانم شبیهی اهل کاره و علاقه داره به شغلش.مخصوصا اینکه برای هر کلاس اضافه ای که بخواد ثبت نام کنه یا مشاوره میده یا اگه علمشو نداره مهمان دعوت می کنه.یه اردوی تفریحی به شهربازی هم اول سال بردتون که کلی بهشخوش گذشته بود و حسابی خسته شده بود.

و در ضمن محمدهانی خوبم هم امسال عاقل تر شده و حرفای قشنگ قشنگ به گلواژه هاش اضافه شده که خواستنی ترش کرده.از جمله خصوصیاتش اینه که مراقب بچه هاست و باهاشون کنار میاد و ای کاش شرایط طوری بود که میشد یه خواهر یا برادر واسش بیاریم اما ما فعلا ترجیح میدیم همه همتمون رو بگذاریم واسه محمدهانی جونم که بتونیم آینده ای روشن واسش تدارک ببینیم.هرچند شاید بزرگترا و بقیه مخالف این موضوع باشن اما من دلم نمیخواد محمدهانی مهربونم مثل من و بابا مهدی بخاطر تهیه یه خونه یا ماشین اذیت بشه و از علایق زندگیش بگذره.البته من و بابامهدی با زندگی خوبی که داشتیم و داریم اجازه ندادیم حتی کسی متوجه بشه که سختی ها گاهی اشکمون رو هم درآورده ولی به قول مامانم گفتنشون و دونستن بقیه چه دردی از شما دوا می کنه این نیز می گذرد... مهم ترین چیز بودن بابامهدی خوب و مهربون کنار من و محمدهانی بوده که همواره ما رو حمایت کرده و پشتمون بوده تا آسیب نبینیم و ما هم باهاش تا حد امکان همکاری کردیم که اذیت نشه.گرچه تو سختترین شرایط بابامهدی مهربون از گرفتن اسباب بازی و لباس و ... و هرچی که نیاز محمدهانی هست کم نگذاشته و همیشه میگه هرچی برای خودمون کم میگذاریم از بچه نباید بگذاریم چون اون بچه است و درک این شرایط واسش سخته و من هم همیشه با پس اندازهای کوچک و قرضای مامان پس نده و نخریدن اون چیزایی که خودم میخواستم این کارو کردم که شما اذیت نشی و وظیفه مادری و پدری من و بابا بوده و کاملا راضی هستیم و بی منت و با تمایل این کار رو کردیم.چون محمدهانی تمام وجود ماست.هرچی داریم مال اونه.و در قبالش همیشه دعاش می کنیم که موفق و سلامت باشه تو هرجای این کره خاکی.و همین برای پدر مادر کافیه.

پسندها (3)

نظرات (0)