محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

محمدهانی جون

آماده شدن برای سال نو ۱۳۹۸

1397/12/21 13:40
نویسنده : مامان و بابا
307 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سال نو برای خانواده سه نفره ما خیلی متفاوته.ما امسال تو خونه جدید سال نو را برگزار می کنیم.با اینکه تازه اسباب کشی کردیم ولی بخاطر وجود فرشته مهربونمون تو خونه و اسباب بازی و ریخت و پاشهای کودکانه مشغول خونه تکونی هستیم.اول از همه اسباب بازی های پسر گل و مهربونم رو پاکسازی کردیم و داخل کمد جاسازی کردیم و به انتخاب خودش وسایل آشپزی و کلبه اون را نگه داشتیم که باهاشون بازی کنه.ولی خداییش محمدهانی مهربون خیلی تو کارای خونه به من کمک می کنه و تو خونه تکونی واقعا همیار بود.حتی تو پیش دبستانی مادریارشون به من میگفت تنها بچه ای که بعد از کلاس زیر میزش رو مرتب می کنه محمدهانی هست.وقتی اینا رو به من میگن انگار دنیا رو به من دادن و از ته قلبم بهش افتخار میکنم.حتی چند روز پیش بخاطر انتخاب مدرسه سال آینده با مربیش مشورت کردم که در مورد شخصیت محمدهانی توی کلاس برای من یه توضیح کوتاه بدن تا بتونم مدرسه ای که قراره تو اون درس بخونه را انتخاب کنم که اینقدر تعریف محمدهانی رو کرد که بخاطر بازیگوشیاش توی خونه اصلا فکرش رو نمی کردم اینقدر تعریف بشنوم.و مربی گفتن جز بچه های یک کلاس هست چه توی یادگیری و چه توی رعایت ادب و احترام به معلم و همیشه به من میگن اطلاعاتش خیلی بالاست نسبت به سنش.فقط تنها چیزی که هست ضعیف بودنش از نظر جسمی که به قول مامان جون و باباجونش مغزش کار کنه نمیخواد غصه قوی بودنش رو بخوری که با ورزش درست میشه.

اینم از تمیزکاری کتابخونه محمدهانی که خودش امروز بعد از تمیز کردنش میگه مامان بیشتر این کتابا را مامان جون به من داده ها مثل سری کتابای می می نی . یادتون باشه واسه من کتاب به اندازه مامان جون بخرید.😂😂😂

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 97 12:14
خدا قوت 👌👌خسته نباشی بانو 😍
مامان و بابا
پاسخ
سپاس