محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

محمدهانی جون

خاطره بد واکسن 18 ماهگی

1393/11/8 6:55
نویسنده : مامان و بابا
1,409 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من بمیرم واکسنتو که زدیم تا شب پادرد و تب داشتی و من هرچی استامینوفن دادم انگار نه انگار که تبت بالا رفت و از دست من خارج شد و باهیچی پایین نمیومد و کارمون به بیمارستان کشید و چقدر من و بابا و عزیزجون عذاب کشیدیم اون صحنه ها رو دیدیم برای وصل سرم و نمونه خون و .... من که پاهام میلرزید به طوری که همه متوجه شدن و سرتا پام عرق سرد بود و حتی پرستار اولش فکر کرد خودم بیمارم... خدایا من که چندساعت تو بیمارستان طاقتم تاب شده بود پس مادرای بچه های مریض چه ها میکشند...خدایا شفاشون بده . ولی بازم خداراشکر خطر رفع شد...اگه بلایی سرت میومد خودمو نمی بخشیدم. روز بعدشم بدنت سست و یخ بود و شبش هم تب کردی که با شیاف تبتو کنترل کردیم.فقط یه چیزو میدونم تو لحظه های سخت امام ها و ائمه فراموشم نمیشه و فقط از اونا شفاعت میخوام تا خدا دستمو بگیره و گرفت...خدایا شکرت...

پسندها (1)

نظرات (6)

محمد
8 بهمن 93 7:12
آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم با مطلب زیر: "گر می خواهید چین و چروک پوستتان را باز کنید این 9 روش خانگی را فراموش نکنید."
مامانی محمدصالح جون
11 بهمن 93 0:05
آخـــــــه عزیزم الهی که همیشه سلامت وخندون باشی یه کمی سختی کشیدی ولی در با زدن واکسنت،سلامتی رو تضمین کردی دیـــــــــــــــــــــــــــــــگه مریض نمیشــــــــــــــــــــــی.....
مامان علیرضا
11 بهمن 93 0:08
عزیزم خیلی واکسن بدیه. منم شب تا صبح بیدار میموندم فقط پاشویه جواب میداد.استا... انگار دیگه کاری نبود.
✿ مه آ سا✿
11 بهمن 93 0:13
سلام عزیزم من امروز 11 بهمن تولد خواهرمه دوست دارم عزیزم برید به وبش و بهش تولدشو تبریک بگید خیلی خوشحال میشم آدرس وب خواهر 137333.niniweblog.com
نرگس مامان کوروش
12 بهمن 93 13:35
عزیزم... چه لحظات سختی بوده. خدا رو شکر که به خیر گذشت..
مامان و بابا
پاسخ
خدا راشکر
مامانی غزل جون
14 بهمن 93 17:44
آخی عزیزم خداروشکر که تموم شد دیگه واکسن رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تااااااااا هفت سالگی.... همیشه شاد باشی گلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون