محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

محمدهانی جون

تولد یکسالگی نفس مامان و بابا

1393/5/8 23:59
نویسنده : مامان و بابا
470 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

در دوردستها که خدا میان چشمهایت خانه کرده بود...

من بیقرار منتظر آمدنت بودم و توکه انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان.

طنین آواز تو بود که انگارگوشهایم جزتو نمیشنید...

خداوند تورا به من هدیه دادو من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم ...

نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شود انگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.

دستهایت که می چرخد و میان دستهایم پنهان می شود...خنده هایت که ریش میشوم وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو را کم داشته ام.

از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگارصدای گریه های توست ، تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که تو فرشته ای یا نه؟نمی دانم...

اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.

آرام جان من....اگر آزردمت یافراموشت کردم،فراموش مکن که تو را با فرشته ها پیوند زده اند.

میان باغچه کوچک بهشتی خود...جایی برایم بگذار

همیشه دوستت دارم

                                                     کسی که مادر صدایش خواهی زد

 

دیروز یعنی عید فطر تولد محمدهانی بود.روز خوبی بود وحسابی خوش گذشت.میریم سراغ اصل مطلب یعنی عکسها....

مادر بزرگ مامان و محمدهانی

کیک تولد مزه اش به اثر انگشتای بچه هاست مخصوصا اثر انگشت محمدهانی

مامان بابای بالماسکه محمدهانی

شما که هر کاری کردیم زنبور نشدی تمتو حفظ کنی

پارمیس خانم مهمون کوچولوی ما

فقط گیر داده بودی به تنبک عمو جواد و دوست داشتی تنبک بزنیخنده

عجب کادوهایی!!!!!

بریدن کیک زنبوری

پسری با سبیل آبی

امیرمحمد کوچولو

و سبحان کوچولو که حسابی با همه چیز عکس گرفت

زنبور کوچولوی گریان

سبحان به جای شما زنبور شد تا تم حفظ بشه

اینم انفجار کاغذ رنگی

برگه یادگاری

هدیه بابا

هدیه مامان

هدایای نقدی که مهمونا زحمت کشیده بودن

این هدیه الهام دختر خاله مامانه و هنرنمایی الهام جون روی باکس هدیه

وهدایای غیر نقدی خوشگل

دستشون درد نکنه

بابا خیلی واست زحمت کشید.شب پاهاش خیلی درد گرفته بودن.دلم نیومد عکس از زحمتاش نذارم

انشاءا... صدسال زنده باشی و خوب زندگی کنی پسر مهربون و دوست داشتنی من

دوست دارم یه دنیا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابای محمد هانی
9 مرداد 93 3:54
امروز با شوق زیاد پنجره ها را باز کردم ،چون نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن گرفته است و گویی بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است .آری امروز درست یک سال از روزی که گل خشگل من غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به ما داد می گذرد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی ما نور امید دمید و قدمهای کوچکش برایمان پر از خیر و برکت شد و بهانه ای شد برای شکرگذاری دریای بیکران رحمت الهی . . . یکسال از تولد غنچه زیبای زندگی ما محمد هانی جون گذشت و همسر عزیزم بهتر از هر کسی از تو مراقبت کرد و بیخوابی ها و سختی ها رو بدون چشم داشت تحمل کرد تا امروز شما شاد و سالم باشی،مادری مهربان و از خود گذشته که خوبیهایش مرا شرمنده و شیفته خود کرده،او که همواره بدی های من را با دل و جان به صبر طی میکند و همیشه روح بلندش من را شگفت زده می کند.جای دارد تشکر کنم از همسر گل خودم که حاصل عشقمان از برکت حضور گرم و صمیمی او در زندگی من است او که من را کامل کرد، همسر زیبای من معصومه جان نور چشمم ... متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی. برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی. برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی. برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی. برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی. برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی. برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی. برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی. برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که در فکر من بودی. برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی. برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی. برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی. برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی. به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که : لبخند من به تو یعنی " عاشقانه دوستت می دارم " آغوش من همیشه برای تو باز است. همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم. همیشه پشتیبانت هستم.می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم. من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی. در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستی. همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم. همین الان در فکر تو هستم. تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری. من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است. هر وقت که احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب کن. من هنوز در چشمانت گم شده هستم. تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری،خدا رو شکر که نعمت پدر و مادر شدن را چشیدیم.امیدوارم بتوانم همسری خوب برای شما و پدری خوب برای فرزندم محمد هانی جون باشم.تولد محمد هانی جون رو به شما مادر بی همتا و فرزند دلبندم تبریک میگم دوستتون دارم.مهدی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون بابایی دوست دارم اینو میذارم تو وبلاگ هانی.جاش تو نظرات نیست
مامانی محمدصالح جون
9 مرداد 93 5:33
تولدت مبارک محمد هانی جون مامان وبابا دیگه سنگ تموم گذاشتن واست دستشون درد نکنه،
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فریده
9 مرداد 93 11:33
تولد تولد تولدتتتتتتتتتت مبارککککککککککک عزیزم انشالا 120 ساله بشی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون مامان فریده خدا آواجونو واست حفظ کنه
مامان هدی و بابا هادی
9 مرداد 93 15:07
محمدهانی جون , محمدهانی من وقتی عکسای تولدت رو دید حسابی برات دست زد . تبریک مبارک باشه عزیزم انشاالله 120 ساله شی
مامان و بابا
پاسخ
خدا محمدهانی شما رو هم حفظ کنه انشاءا... ممنون بابت احساساتش
مامان علیرضا
11 مرداد 93 23:56
تولدت مبارک گلم.120 ساله بشی عزیزم.