محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

محمدهانی جون

یه ماشالا بگین و بخونین

1393/6/19 1:05
نویسنده : مامان و بابا
271 بازدید
اشتراک گذاری

کارای بامزه محمدهانی تمومی نداره و حرف زدنش هر روز بهتر از دیروز شده.مثلا کلمه ماست عناب عمو و هرچی که بگیم و بتونه تکرار می کنه.

امروز تو گوش بابا پچ پچ کردم وگفتم شما هم با بابا یواشکی صحبت کن و چند بار این کارو کردم و شما هم ادای منو در میاوردی و خیلی آروم میگفتی اد بوده دو

عکس چند نفر رو جلوی صورتت قرار میدیم و ازت میپرسیم مثلا مامان کو نشونش میدی. همه عکسا رو تشخیص میدی و با انگشت نشون میدی قربون اون انگشتای کوچولوت برم

برای تولد پارمیس جون که کادو گرفته بودم واسه اینکه شما حساس نشی یه جورچین هم واسه شما گرفتم که به خانم فروشنده گفتم فکر نکنم این به سن بچه من بخوره و وقتی آوردم خونه از خریدم پشیمون شدم ولی گفتم میذارم واسه وقتی بزرگ شدی.اما چند روز پیش بی حوصله هر کدوم از حیوانات رو چیدم سرجاش و شما خیلی با دقت به دست من نگاه کردی و خیلی جالب بود که فوری تقلید کردی و من حیوانات رو کنار جای خودشون میذارم و شما هولش میدی سرجاش و از این کار خیلی لذت میبری.

نقاشی کشیدنت هم با ورود ماژیک بهتر شده اینم نمونه نقاشیهات

 

تولد دایی ومحمدهانی در حال بازیگوشی

اینم از عکسای دیده نشده ای که تو گوشی بابا بود

اینم مراحل بستنی خوردن

دیگه نبود؟؟؟؟

ومراحل گردوشکنی

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان فریده
20 شهریور 93 12:50
ماشالا فنقل خاااااااااان
مامانی غزل جون
24 شهریور 93 13:16
قربون اون اخم های مردنه ات برم من آفرین پسر باهوش هزار ماشالله که اینقد زرنگی دوستت دارم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون خدا غزل خوشگلتو حفظ کنه انشاءا...
مامان پارسا
25 شهریور 93 16:56
ماشاالله عزیزیمیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوش تیپ خاله
مامانی محمدصالح جون
26 شهریور 93 2:11
هزار ماشاءلله،محمدهانی جون خیلی زرنگه،آفرین ،آفرین
مامان و بابا
پاسخ
تشکر خاله جون نظر لطفتونه
mahD
28 شهریور 93 22:33
OMG...look at my luh.he is too luvly...i luh U hani
مامان هدی و بابا هادی
1 مهر 93 15:17
ماشاالله هزار هزار ماشاالله