محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

محمدهانی جون

شهربازی

1393/10/24 12:35
نویسنده : مامان و بابا
319 بازدید
اشتراک گذاری

 چند روز پیش بابا مهربونت یهویی گفت فردا بریم سرزمین عجایب صفه و من که زیاد حوصله نداشتم و فکر می کردم برای محمدهانی بازی که به سنش بخوره نداره گفتم باشه اگه شد.ولی بابا فردا هردومون رو برداشت و اول رفتیم خونه مون رو دیدیم که ببینیم در چه حاله و وقتی دیدیم تا مرحله گچ و خاک پیش رفته خوشحال و خندون به سمت سرزمین عجایب رفتیم و عکسها بیانگر بقیه ماجراست

 

و اسنک خوردن محمدهانی به شکل زیره میگه بدین خودم بخورم بعد همه سس هاشو میخوره .مامان اسنک پخته خودشو بخوری 

اینم یه تخته نقاشی مغناطیسی برای محمدهانی گلاب که نقاشی روی اونو خیلی دوست داره اینو خونه فاطمه کوچولو فهمیدیم و واسش تو سرزمین عجایب خریدیم

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان حامد
24 دی 93 16:41
دستتون درد نكنه كه محمد هاني را برديد به اينجاي قشنگ بچه ها به اين مكان هااحتياج دارندمنم تو فكرم هست كه براي حامد اين تابلوي نقاشي مغناطيسي رابگيرم
مسی
24 دی 93 23:37
عزیزم ممنون که به من سر زده بودی پسر شیرینی دارید خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم
مامان پرنیا
29 دی 93 0:47
واااااااااااای خوش به حالت عزیز خاله حتما حسابی بازی کردی