محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

محمدهانی جون

از دست شیطونیات...

1392/11/18 1:25
نویسنده : مامان و بابا
181 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا یه جا بند نمیشی....فقط بری این طرف اون طرف...رو پا که میذارمت دو سه دور می چرخی (از حالت نشسته تبدیل میشی به خوابیده و روی پام غلت میزنی) رو زمین هم همش در حال غلتیدنی

دیگه بدون کمک میشینی و با اسباب بازیهات بازی می کنی.البته من رعایت احتیاط رو می کنم...چون ممکنه به هوای چیزی خودتو جلو بکشی و سرت به زمین بخوره.

فقط می دونم تو بازیگوشی لنگه نداری...رقص پایی که یاد گرفتی برای همه اجرا می کنی.اونم با آهنگ نی نی کوچولو گل پسره...(آهنگ وبلاگ حامد جون دوستت)

امروز با بابایی لباس عید واست خریدیم.درسته لباس واسه عید داشتی اما تو به این شیطونی یکی دو دست که کفایت نمی کنه...از همین الان معلومه میخوای واسه عید با هفت سینای مردم چه بکنی...

 New baby Scraps

New baby Scraps

 

ني ني شكلك

 

حمام که می برمت هنوز تو آب نرفته چنان ذوقی می کنی...حیف زمستونه وگرنه هر شب می بردمت حمام که بعدش راحت بخوابی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرنیا
19 بهمن 92 17:36
سلام مامان محمد هانی وبلاگ کوچولوت مثل خودش قشنگه منم وبلاگتو لینک کردم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون از آشنایی باهاتون خوشحالم
سمانه(خاله ی فریما)
19 بهمن 92 20:29
لباس نو مبارک عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلامت باشین.قابل نداره
محمدصالح جون
20 بهمن 92 2:39
سلام محمدهانی جون،خواستم به مامانی ت بگم ،اینا که اسمش شیطونی نیست،شیطونی هام مونده واسه بعد،البته مامانی من به این کارا می گه مهندسی...
مامان و بابا
پاسخ
آره عزیزم راست میگی.اینم یه نوع مهندسیه اموره
مامان دوتافسقلی
20 بهمن 92 18:29
مامان محمد هانی جون ممنون عزیزم که سر زدی به وبم من با عنوان محمدهانی لینکت کردم شماهم لطف می کنی منو با دوقلو ها لینک کنی خدا محمد هانی تو برات نگه داره ماشاالله خیلی خوبه کاراش