محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

محمدهانی جون

کارهای جالب

1393/9/21 14:33
نویسنده : مامان و بابا
253 بازدید
اشتراک گذاری

محمدهانی جونم دیگه سخت ترین کلمات رو هم میگه به قول خودش ماتالا (همون ماشالای خودمون)

 عصا برمیداره و میگه میلرزم و میلرزم می ارزم و می ارزم (این همون شعر پیرم و پیرم و میلرزم به صدجوون می ارزم خودمونه)

تازگیا هم ما رو دیشون میکنه و ما خودمون رو به مردن میزنیم یعنی تیر خوردیم.وقتی هم خودشو دیشون می کنیم با حالت پرتاب خودشو به عقب میندازه و چنان فیلم بازی میکنه که نگو.مث الکی خوابیدنش یا الکی خندیدن و گریه کردن و اخم کردنش....

محمدهانی در حال تماشای تلویزیون و ادای شخصیت کارتونی رو درآوردن

 

محمدهانی خودشو به خواب میزنه

 

محمدهانی در تولد مهدی پسرعمه مامان و ناخنک زدن به کیک

 

محمدهانی لالا کرده

 

 بازی با سایه ها

 محمدهانی به مدرسه میرود

محمدهانی مثل باباجون میخوابه و تلویزیون تماشا میکنه

بعد از چند وقت لباس بندیشو پوشوندم و محمدهانی از خوشحالی که خرس رو لباسش بود رفت سمت آینه و کلی ذوق خودشو کرد و جالبتر اینکه آروم آروم راه میرفت تا خرسش نیفته

بدون شرح

والباقی

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان هدی و بابا هادی
29 آذر 93 15:36
سلام ماشاالله به آقا پسر زرنگ
خاله
1 دی 93 22:47
قربونت برم عزیزم که مثل بابا دراز میکشی تلویزیون تماشا می کنی. این عکست را خیلی دوست دارم.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی غزل جون
2 دی 93 8:20
ای پسر شیطون بلاااااااااااا کلاه کیو روسرت کردی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
مامان فریده
5 دی 93 2:49
چرا ابنقدر بلاااااااااا شدی تو موشیییییییییییی
خاله محبوبه
7 دی 93 12:36
سلام من بیشتر روزا به وبلاگ محمد هانی سر میزنم.عکساش را میبینم. حتی با اینکه تکراریه. ولی هر سری واسه من جالب و جذابند. هر موقع دلم واسه محمد هانی تنگ میشه میام تو وبلاگش. از بس ناز و دوست داشتنیه.
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون بازم به خاله مهربون که اینقدر برای من نظر میده ممنون
مامان کیان
23 دی 93 17:13
سلام عزیزم خدا حفظ کنه محمد جان رو ن شما رو با کمال میل و افتخار لینکتون کردم امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم منم به لیستم اد کردم وبلاگ پسر خوشگله تون رو