محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

محمدهانی جون

خداحافظ می می

1394/2/5 0:57
نویسنده : مامان و بابا
385 بازدید
اشتراک گذاری

از روز 3 اردیبهشت محمدهانی با تلخک دیگه می می نخورد و الان 5 اردیبهشت ساعت 1نیمه شبه و من دلتنگ چسبیدن پسرم به دلم هستم.دلم واست میسوزه خیلی اذیت نمیکنی ولی درد رو تو وجودت حس میکنم.دوره سختیه حتی بیشتر واسه من اما باید بگذره تا هردو عادت کنیم.دو روزه قبل خواب میگی می می که دودو شده ببینم و بعدش کلی گریه میکنی اما میدونی باید بپذیری که دیگه می می نیست و بای بای می می 

خدایا کمک کن عزیز دلم اذیت نشه و زود با این موضوع کنار بیاد و کمک کن من تسکین پیدا کنم چون همش انگار یه چیزی رو گم کردم ...و حیرونم

 

خدایا نفسم محمدهانی رو حفظ کن

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان علیرضا
6 اردیبهشت 94 10:23
بچه ها قهرمانان کوچیکی هستن که هیچ کس نمیخاد جدی شون بگیره به جز مامانایی که فرصت رشد میدن و بارورشون میکنن. مرحله سختیه عزیزم من هنوز جراتشو پیدا نکردم.
مامان و بابا
پاسخ
امیدوارم همه بچه ها این مرحله رو به راحتی پشت سر بگذارن و همینطور مامانای قدرتمندشون