محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

محمدهانی جون

30 سالگی بابامهدی و پروسه از پوشک گرفتن

1394/3/16 0:13
نویسنده : مامان و بابا
514 بازدید
اشتراک گذاری

14 خرداد تولد بابامهدی جون بود و شما مثل همیشه مجلس گرم کن و شاد و خوشحال تولدت مبارک میخوندی و یه کیک برای بابا درست کردم

 

بابامهدی خوبم تولدت مبارک قلب

امروز 15 خرداده و من از اول 23 ماهگیت شروع کردم به آموزش توالت رفتن و میتونم بگم تو همون روز اول با لگن آشنا شدی و حسابی با شعر پای لگن نشستی و چه خوب و چه زود یاد گرفتی البته در حد گفتن پی پی قهقهه 

البته جیشم میگی اما گاهی و واسه اول کار عالیه... شعر کتاب مامان بیا جیش دارم رو از حفظی و موقع نشستن رو لگن میخونیش

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی محمد صالح جون...
17 خرداد 94 2:28
آرزوی سلامتی وشادی برای محمد هانی عزیز وبابا ومامان مهربونش... وآرزوی موفقیت ویژه برای پروسه از پوشک گیری.....
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله مهربون از اینکه داداشی من محمدصالح کوچولو خیلی خوشحالم و دوستش دارم
مامانی
17 خرداد 94 9:18
تولدبابایی مبارک محمدهانی جون،چه کیک خوشمزه ای دست مامانی دردنکنه
خاله محبوبه
7 مرداد 94 18:38
محمد هانی جون عزیزم تولددو سالگیت مبارک انشالله 100 ساله بشی نه 120 ساله بشی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی عزیزم
عمو اصغر
7 مرداد 94 18:42
محمد هانی جون تولدت 2 سالگیت مبارک انشالله که زیر سایه پدر مادرت بزرگ بشی و سلامت باشی همیشه و به آرزوهات برسی. 100 ساله بشی انشالله