محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

محمدهانی جون

شرکت در مسابقه نی نی وبلاگ برای دومین بار

1394/3/13 0:46
نویسنده : مامان و بابا
444 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی فهمیدم نی نی وبلاگ یه مسابقه با موضوع نی نی و طبیعت گذاشته خیلی فکر کردم و از دخترخالم الهام کمک گرفتم و بالاخره ایده ام رو اجرا کردم.یه پارچه آبی به دیوار گرفتم.با پنبه ابر ساختم با روبان رنگین کمان و با لباسهات یه درخت خوشمل کوچولو و یه گنجشک روی درخت گذاشتم و با خورشید خودت و نخ زری خورشید ساختم.رودخونه ای روی زمین با پتوت ایجاد کردم و چندتا اردک و ماهی توش انداختم و با پارچه ای سبز چمن ایجاد کردم و روی اون چند شاخه گل گذاشتم و یه بیل که نشون بده تازه گل کاریت تموم شده و خرگوشیتو کنارت گذاشتم و یه نی دادم دستت و پس از چندین عکس که به زحمت میشد از فسقل خان گرفت یکی گلچین شد برای مسابقه... اینم از نمونه عکسا و کار نهایی

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمدصالح جون
17 خرداد 94 2:23
رای ما هانی جون رای ما هانی جون
خاله محبوبه
12 تیر 94 14:07
آفرین به این خلاقیت مامان جونت.با این طبیعتی که درست کرده. تبریک تبریک به تو محمدهانی جون تبریک به خودم تبریک به همه به خاطر داشتن مامان هنرمندی که داری .خدا حفظش کنه.