محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

محمدهانی جون

پسمل بازیگوش مامانی و بابایی

1393/2/13 0:59
نویسنده : مامان و بابا
264 بازدید
اشتراک گذاری

بازم منو گذاشتین تو باغچه خونه عکس می گیرین اونم با زیرشلواری؟؟؟؟

بابایی مامان منو سپرده دستت گفته با من بازی کنی نه اینکه منو سوژه عکسات کنی

مورچه های روی زمین هم عالمی دارن...عجب...!!!!

اوف...کم کم داره هوا گرم میشه

ببین بابایی از لای درختا هم لحظه شکار می کنه...آدم خندش می گیره

خوبه این گل رو ببرم بدم بابایی که زحمت کشید با من بازی کرد مامان به کاراش برسه

قابلمه هم خوب جاییه برای بازی کردن

وقتی من میخوابم

و بازم مامان بابا منو بردند پارک تاب بازی

اینجا هم مامانی واسم مانع ایجاد می کنه تا موانع زندگی را راحت رد کنم...

و شادی پیروزی و عبور از مانع

رفتیم عروسی دختر خاله بابایی و من در حال شام خوردن....خب چکار کنم؟؟؟مامانی واسم غذا آورده بود ولی شام عروسی یه چیز دیگس...

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مهيار
13 اردیبهشت 93 1:40
به به چه ماه شده اين گل پسر ماشاالله به جونش ♥ ♥ ♥ پس چي ماماني ميخواستي شام عروسي ندي به شازده از اين خبرا نيست..
مامان و بابا
پاسخ
آره خودش به مامانش فهموند
مامان علیرضا
15 اردیبهشت 93 8:05
شما خیلی پسر بامزه و بازیگوشی هستی خاله جون. دوسمت داریم...
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون