محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

محمدهانی جون

نشستن محمد هانی از حالت خوابیده

1393/2/16 0:10
نویسنده : مامان و بابا
174 بازدید
اشتراک گذاری

از عروسی که برگشتیم یعنی 11 اردیبهشت واقعا خسته بودیم.شما هم اینقدر خسته بودی که تو ماشین چشمات میرفتن بخوابن....خواب آلود

اما خونه که رسیدیم در کمال تعجب دیدیم بــــــــــــــــــــــــــــــله آقا محمدهانی خوابش نمی بره و میگه بازی کنیم.

بابا هم گفت واسه اینکه بخوابه بهت شیر بدم و خودمو به خواب بزنم.منم شیرتو دادم و الکی چشمامو بستم.بابا هم رفت مسواک بزنه.شما هم هرچی تلاش کردی نتونستی منو بیدار کنی و یهو دیدم داری تلاش می کنی از حالت خواب بشینی...بغل

و چقدر اون لحظه واسم قشنگ بود که دیدم تلاشت به ثمر نشست...از اون روز تا حالا هر موقع از خواب بیدار میشی خودت میشینی

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان پارسا
18 اردیبهشت 93 14:46
سلام عزیزم که دیگه داری بزرگ میشی،مردی شدی واسه خودت ولی من و پارسا باهات قهریم چون به ما اصلا سر نمیزنی
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم اخه چند وقته دیر به دیر آپ میشی.دوست دارم عکساتو ببینم اما کم عکس میذاری.
مامی دلسا
18 اردیبهشت 93 21:13
ماشالا دیگه محمد هانی مرد شده واسه خودش تقریبا با دلسای من هم سنه فقط چند روز بزرگتره....
مامان فریده
19 اردیبهشت 93 20:41
افرین محمد هانی جونم داری بزرگ میشی خاله اون هم با این سرعتتتتتتتتتت
مامان علیرضا
20 اردیبهشت 93 17:00
هزار ماشاالله... خیلی با مزه است اینجوری..من این حالتشون و خیلی دوست دارم.
مامانی غزل جون
24 اردیبهشت 93 11:45
آفرین پسر گلم دیگه واسه خودت مردی شدی دوست گلم ممنونم که به ما سر میزنی اگه کمتر میام پیشتون شرمنده ام با این شیطونی های فسقلم دیگه فرصت نت اومدن ندارم از مهربونی هات ممنونم
مامان و بابا
پاسخ
اختیار داری .... کاملا درکت می کنم.خودمم همین وضعو دارم