محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

محمدهانی جون

سرماخوردگی محمدهانی و این روزهای سخت طولانی

1392/10/27 15:18
نویسنده : مامان و بابا
120 بازدید
اشتراک گذاری

 

این اولین باره که سرماخوردگی رو تجربه میکنی.مامانی و بابایی هم دارن این تجربه تلخ رو پشت سر میذارن.خیلی سخته می بینم وقتی بیداری گریه می کنی و وقتی خوابی ناله.من هم گاهی باهات هم صدا میشم و گریه می کنم.از مماخ گرفتنات خسته ای.از اشک اومدن از چشمات بی حوصله ای.چه کنم واست مامانی تا آروم بگیری؟همه میگن باید دوره اش بگذره.اما دیگه تحمل ندارم داروی تلخ بریزم تو دهن کوچولوت و حال شما بهم بخوره.

این دو هفته خیلی آروم میگذره...چون هم شما مریض شدی و اولین سرماخوردگی عمرتو گرفتی هم بابایی امتحان داره...و چون ترم آخره مجبوره زیاد پیش ما نباشه و درس بخونه.گرچه شما که اجازه نمیدی بابا جونی درس بخونه.بابایی تو این سالها خیلی اذیت شد چون هم کار می کرد هم زندگی و هم درس میخوند.واسه همین تعداد واحداشو کم گرفت تا بتونه بخونه.ترمای قبل خیلی کمکش کردم.اما این ترم بخاطر یه بلای بازیگوش نتونستم و خیلی اذیت شد.تازه شما هم که این هفته مریض شدی.بابایی هم ازت کم نذاشته.میگه محمدهانیم مهمتر از درسه.نهایتش افتادن ازدرس و معرفی به استاده.ولی کوشولوی من بابایی امیدش اینه این ترمو تموم کنه تا بتونه خرداد سال آینده ببرتت تفریح...پس زود زود خوب شو...

خدایا میدونم این روزها هم میگذره اما صبرش رو هم به من بده.خدایا محمدهانی منو شفا بده.امتحانای بابامهدی خوب بشن....آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

farideh
27 دی 92 12:44
امیدوارم هیچ نی نی این روزها را نداشته باشه و زود خوبشه اگه مریض شد و خدا به ما پدر و مادرها صبر بده مواظب محمد جونم باش. بووووووووووووووس