محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

محمدهانی جون

کارهای جالب 6 ماهگیت

1392/10/27 16:35
نویسنده : مامان و بابا
161 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک هفته است عمو علیرضا یادت داده موتور بازی کنی.اون بغلت می کنه و تو اتاق راه میره و بوررررر صدای موتورو در میاره.تو هم یاد گرفتی بابا رو اسیر خودت می کنی و میگی بورررر.یعنی موتورسواری میخوام و وقتی بابا می ایسته باز صدای موتور در میاری.امروز 25 دی دو تا کار جالب یاد گرفتی.دست دستی کردن و غلت خوردن.وقتی تاتی تاتی می بریمت دست دستی می کنی که یعنی تشویقم کنید.وقتی غلت خوردی چنان جیغی کشیدم(از خوشحالی)و با دومین غلت فیلمتو گرفتم.فدات بشم که با اینکه حال نداری و سرماخوردی بازی یادت نمیره...

 

 

ماهی کوچولوی من

اینم شیطنتای خونه مامان جون با دایی محمدرضا.کفش اسپرت هم بهت میاد مامان...

 

 

یه علاقه خاصی به تلویزیون دیدن داری که نگو...گاهی اخبار می بینی  چنان محوش میشی که احساس می کنم از من بیشتر سر در میاری

 

 

 

با دست نشد پا که دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

farideh
27 دی 92 12:45
اوای منم عاشق تلوزیون و پیام بازرگانی هستشششششششششش
مامان و بابا
پاسخ
عزیزمه آواجون.کارهاش خیلی بامزه است
مامان پارسا
1 بهمن 92 17:45
عسیسمی که مثل یه مرد نشستی و اخبار میبینی محمد هانی جون سعی کن تا دلت میخواد شیطونی کنی تا مامان معصومه بفهمه من چی میکشم و پسر شیطون داشتن چه باحاله
مامان رادین جونی
4 بهمن 92 3:18
ای جونم چه هلوی خوشمزه ایه عزیزم خدا نگهش داره دوستی با شما باعث افتخاره با افتخار تمام لینک شدین