محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

محمدهانی جون

محمد هانی.....

1392/11/14 15:20
نویسنده : مامان و بابا
175 بازدید
اشتراک گذاری

پا می خورد

تعجب می کند

غلت میزند

بابابزرگ میشود

دوربین را می گیرد

لباس بچگی بابا را می پوشد

به مهمونی می رود

 

بریم دیگه دیر شدعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی غزل جون
14 بهمن 92 23:06
قربوووووووون اون چشات بشم من خیییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی نااااااااااااااااز داری گلم هزار تا بوووووووووووووووووووس به عزیز دلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون...اینو از طرف محمد هانی گفتم
پریسا نجفی
15 بهمن 92 23:28
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
farideh
16 بهمن 92 0:15
افرین پسر گلم غذا خوشمزه بود خاله جون
هانی
29 بهمن 92 9:07
چه بچه ی ناناز بوسی بوسیی دارید ایشالا که خدا براتون حفذش کنه این بچه ی نی ناس رو چار دست و پا راه میره؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
ممنون.نه هنوز نمی تونه چهار دست و پا بره