محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

محمدهانی جون

نوروز ۹۸

1398/1/7 16:03
نویسنده : مامان و بابا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام نوروز ۹۸ هم بالاخره اومد.خدایا شکرت بخاطر همه چیز.داده هات نداده هات چون میدونم همیشه صلاح همه رو خواستی.با اینکه امسال سیل تو اکثر شهرای ایران ویرانی آورد و کلی گریه کردم واسه خانواده هایی که آسیب دیدن یا وحشت کردند اما با وجود این میخوام به بعدش و اینکه قراره اتفاقای خوب بیفته فکر کنم و نسبت به این موضوع + باشم.
امسال نوروز محمدهانی کمی عاقلانه تر از سالهای قبل برخورد کرد بجز جاهایی که بچه وجود داشت🤣🤣🤣چون به قول خودش بچه که می بینم نمیتونم هیجانم رو کنترل کنم.
و امسال هر سه ما تو خونه خودمون سال رو تحویل کردیم.چون ساعت سال تحویل حدود یک و نیم بود محمدهانی خواب بود.ما هم صبح زود به همراه محمدهانی بیدار شدیم و عکسای سه نفره با هفت سین گرفتیم.
هرسال عیدی های محمدهانی معمولا نقدی هست اما امسال بابامهدی و من تصمیم گرفتیم یه هدیه بخریم واسش که خیلی وقت بود دوست داشت داشته باشه و اون ماکت آناتومی بود وعمو جواد بهش کتاب داد و عموعلی هم بهش بازی فکری هدیه داد که تو سوالاتمون ازش فهمیدیم خیلی دوستش داشته و میگه بهترین عیدی من بود.با اینکه ماکت رو خیلی دوست داشت اما بازی فکری عموعلی جذابیتش خیلی واسش بیشتر بوده.البته تاکید می کنه که هردو خوب بود ولی مال عموعلی هیجان انگیز بود.احتمالا بخاطر اینکه عموعلی از اول عید بهش گفت اومدی خونمون عیدی دارم واست.وقتی هم رفت خونشون گفت اول بخاطر خودتون اومدم دوم بخاطر عیدی تون🤣🤣🤣 و عموعلی قبل دادن عیدی هیجانش رو زیاد میکرد که حدس بزن چیه و از این حرفا🤣🤣🤣
و درضمن کتاب عموجواد که خیلی خیلی ازش استقبال کرد و با اینکه طولانی بود شب اول من و بابا و باباجون و مامان جون رو مجبور کرد که واسش بخونیم و یه شبه کتابش رو تموم کرد و الان که ۷ فروردینه اگه اشتباه نکنم دور چهارمه که داریم واسش می خونیم.

عیدی محمدهانی هم به من یه گوشواره دست ساز با جعبه گز به کمک مامان جون بود😊 کلا از وسایل دور ریختنی چیزای تازه می سازه.

 

پسندها (4)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
7 فروردین 98 16:53
بچه ای که کتاب دوست داشته باشه اینده اش خوب میشه افرین بهش میگم😘
مامان و بابا
پاسخ
انشاءا... ممنون 
عمه فروغعمه فروغ
8 فروردین 98 1:02
سال نو مبارک😘
عیدی هات مبارک گل پسر
مامان و بابا
پاسخ
مرسی😍 سال نو شما هم مبارک