محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

محمدهانی جون

بازم شعر برای کودکم

1392/11/2 16:29
نویسنده : مامان و بابا
150 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل

شیرین قند عسل مامانی                  بپر بیا تو بغل مامانی

niniweblog.com

دس دسی و سرسری کن نمکدون  دلبری کن مامانتو بخندون

 niniweblog.comniniweblog.com

بابات که رفت بای بایی کن ملوسک     یکم واسم نای نایی کن عروسک

niniweblog.com

کاسه نبات سفره قند خونه               شیرینیات تو خاطرم میمونه

بزرگ شدی بهت میگم چی بودی       میگم واسه من و بابات کی بودی

خدا یه هدیه به من و بابات داد           وقتی تو را برای ما فرستاد

دل مامان با تو خوشه بهارم               تو رو دارم دیگه غمی ندارم

خنده

غنچه خنده روی من می خندی         عروسک هلوی من می خندی

niniweblog.com

بابات که از در تو میاد می خندی      دلت که قلقلک میخواد می خندی

دست میزنی جیغ میزنی می خندی  موی مامانو می کنی می خندی

بوف میریزی رو تیتیشت می خندی   وقتی دارم میام پیشت می خندی

میگم که دردت تو سرم می خندی    میگم تویی تاج سرم می خندی

می خندی و هر روز عزیزتر میشی   تو بچه ها از همه شون سر میشی

الهی عمرتو همش بخندی             پای غمو بپیچونی بخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

somayeh maman zeinab
2 بهمن 92 15:30
salam azizam man shoma ro link kardam
farideh
3 بهمن 92 12:32
افرین مامانی شاعر
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ولی من فقط این شعرا رو از روی کتاب حفظ کردم.شعرایی که خودم میگم اینقدر خنده دارن که اگه بنویسم باید عنوانشو بذارم شعر طنز
مامان مهراوه
4 بهمن 92 11:24
سلام عزیزم. خوب هستین ان شاالله؟ چه گل پسری خدا بهتون ببخشه و براتون نگهش داره. از اشناییتون خوش وقتم. بازم بهمون سر بزنین. با اجازتون لینکتون میکنم