محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

محمدهانی جون

عکس های 6 ماهگی

1392/11/10 2:08
نویسنده : مامان و بابا
218 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی کارا بلدم که شما خبر ندارین

بلدم خودمو لوس کنم برای مامان(آخه بالاخره مامان سیرم می کنه)

بلدم بشکن بزنم

بلدم کاراته بازی کنم

و بلدم دست تپلی هامو بخورم...به قول مامان بخوله پسلم....

اصلا دهخدا مامانمو ببینه سکته میزنه با این تلفظای درستش

چشمامو گرد می کنم و انگشتمو میارم جلو به مامانی میگم فقط اگه رفتین د...د و منو نبردین سر و کارتون با لثه های منه.گاز لثه ای می گیرم....

الهی مامان این روزای سرماخوردگیتو نبینه که اسپری مصرف می کردی

باز این مامان قربون صدقه من رفت وسط صحبتام....چکار کنیم دیگه رفیق بی کلک مادره

توجه به ژست خودم و شکل رو لباسمم داشته باشین

فکر کنم درسامو نخوندم باید تا فردا شعرمو حفظ کنم

اوه اوه اوه خیلی سخته....نکته هم داره

بزنم صفحه بعد

آخیش تموم شد بالاخره حالا کتابو ببندم

من و عروسکام هیچوقت دعوا نمی کنیم فقط نمی دونم چرا عباس آقا به من نگاه نمیکنه

صبر کن واسش یه نقشه بکشم

یه لگد....تا دیگه با من قهر نکنه....مامان داره چشم غره میره که نباید کسی رو بزنی...چکار کنم پسرم دیگه فکر می کنم اینم بازیه

و بازم فیگورای خواب من...

و بابای شیطونم که منو خرگوش کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
10 بهمن 92 21:20
خیلییییییییییییییییی خوشگلی ماشالله ایشالله صد سال در کنار مادروپدر زنده باش