محمدهانیمحمدهانی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا مهدیبابا مهدی، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
سالگرد عقد ماسالگرد عقد ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

محمدهانی جون

این بچه بازیگوش

1393/4/26 14:13
نویسنده : مامان و بابا
540 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز از دیروز شیطون تر و باهوش تر

دیگه تقریبا راه میری اما با احتیاط و آهسته....مدام یه جایی رو پیدا میکنی دستتو میگیری بهش و از این طرف به اون طرف تمرین میکنی که بهتر راه بری.... البته تشویقای ما هم بی تاثیر نبود...

دندون هفتمتم که بیرون زده و الان یکم بزرگ شده...از بس بازیگوشی نمیذاری ببینیمش...دهنتو سفت می بندی که نبینیم....دیگه تا میاد تولدت بشه راه رفتنو خوب یاد گرفتی...آفرین پسرگل مامان و بابا

از وابستگیت بگم که نسبت به مامانی هرروز بیشترو بیشتر میشه و فقط چسبیدی به مامان حتی تو خواب...

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان علیرضا
27 تیر 93 6:00
پسر منم خیلی به من میچسبه.حتی چند بار با باباش فرستادمش رفتن بیرون ولی نه اخماش باز شده بوده نه از بغل باباش پایین اومده.موندم چیکار کنم؟ محمد هانی جون هم همینطوره؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم آره همینطوره.من که دیگه همه راهی رو امتحان کردم از وابستگیش کم بشه...الان میخوام تمرینای سی دی هوشان رو انجام بدم تا تو بزرگسالی دچار مشکل نشم...یکی از تمرینهاش اینه که اول یک دقیقه روز بعد 3 دقیقه روزهای بعد به همین منوال بچه ازمون دوربشه.فقط موقع دورشدن ازش بهش بگو من میرم اما برمیگردم تا خیالش راحت بشه...
هنرمند
27 تیر 93 10:58
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی